MIUSA!!! täällä oon taas =)

TYTSKY!! Kiitos osotteesta, tilasin sieltä maalifirmasta esitteitä.

Vähän on kiirettä pitäny, vaikka olen mukamas lomalla. Siskon muuttoa häärättiin pari päivää. Siinä on kyllä epäjärjestelmällisin ( kirjotinko oikein? )ihminen. Voin hyvin kuvitella sen avaavan jonku romulaatikon ja paiskaavan suoraa muuttolaatikkoon.Kuinka me voidaankaan olla ku yö ja päivä tälläsissä asioissa? Tavaroita kannetaan uuteen asuntoon ja tämä vaan pyörittelee jotain saakelin kippoa kädessään- uskomatonta.

Koko viikon loma on vaan menny ohi. Eilen olin Onnelassa ja kaikenmaailman paksupäitä taas tunki seuraan. Kyllä se viinan voima saa ihmiset rohkeiksi. Oikein ihmetellä pitää.

Ukko oli kotona. On jostain syystä muutenki ollu vähä alavireistä. Ärsyttää koko ajan. Mä olen kuulemma niin tyytymätön. Ja uskon siihen jo itsekkin. En ymmärrä mistä se johtuu. Tarvin jotain muutosta, jotain uutta kun tukehduttaa nää pienet ympyrät.  Tai sitten tämä 6 vuoden suhde saa välillä moista aikaan. Huomaan vaan että musta on tullut kauheen kärsimätön ja kyllästyn kaikkeen. Tahtoisin olla parempi ihminen.

Pimeenajo meni siinä. Eli ei tapahtunu YHTÄÄN mitää. Ja siitäki pitää maksaa. Älytöntä. No mutta. Minäpä alan siivoomaan. Pitäähän sitä jotain näkyvää saada lomalla aikaseksi. Pitää uudet vaatteet piilottaa vähäksi aikaa kaappiin. En mä missään ostoksilla ole ollut . *hihii*.