TYTSKY: Juu, aivan totta. Olen 23v ja silti baarin vessas katotaa ku mummoa!! =) hyvä tietää näin etukäteen että nuoret onki kimpussa parin vuoden päästä!

Mua ei nyt toistaiseksi ole vielä vaivannut tämä kutomis/virkkaus buumi. Tosin myönnettäköön etten ole siinä kovinkaan hyvä. Töissä mun piti opetella ryijypisto kun lapset teki sellasta siiltä...kyllä oli tupakoimista siinä mun yritelmässä. Ja sitten olis vielä pitäny opettaa lapsiakin. No sen jälkee alotettii heti virkkaus työ. Tein kännykälle kätevän suojan. Se kun saa damagee jatkuvasti vaikka kuinka yritän suojella...Mä olen varmaan erittäin epänaisellinen kun en ole sellanen kutoja....

Tänään mua jostain syystä pyörrytti ja oksetti koko päivän. En saanut syötyä ku omenan ja viilin vaikka normaalisti huudan nälkää jo ysiltä. Nyt se kyllä helpotti kun makasin hetken töiden jälkee. Mulla on ollut  viikon verenpaine mittari kun täytyy niitten piuhojen kans heilua pari kertaa päivässä. En tajua miks paineet on niin ylhäällä. Ja väsymys on järkyttävä. Nukuin lauantaina ilta kuuteen!!

Jokatapaukses töissä on rauhallisempaa kun tämä akuutti "pörisijä" on poissa päiväjärjestyksestä. Rauha maassa,hetken.