Tulin just autokoululta. Mulla alkaa kakkosvaihe kun menin autokouluun vasta vähä vanhempana. Kuvittelin kun tänään menin siihe pimeenajoon että käydään vain ajamassa jossain ja sen on siinä. Mitä vielä. Meidän laitettii dösää ja kuljetettii ajoharjotteluradalle pyörimään. Olin juonu puoli litraa limsaa ja istuin sielä edessä kupla ottas....Yritä siinä sitte keskittyä. Lisäksi sielä oli kovasti inhoamani autokoulu opettaja. Muut sielä hörähteli että "- Hei, eiks *piip* vois demostroida jotain hirvee hyppäämällä jostain sieltä mettästä hirvipuku päällä tielle???"Kristus mitä juttua. Sanoin että voi kuule Heikki tulla ihan omana ittenään, ei tarvi paljoo pukeutua.Uskon että mulla on maanantai iltana rattoisaa ajella pimeässä, Heikin, kanssa.

Muutenkin se piinas mua koko autokoulun ajan.Huusi aina naama punasena että sinne taaksekki päin pitää vilkuilla kun on kääntymässä. Siis et jos on jalankulkijoita. Mä ärjyin kerta toisensa jälkeen että paljo se hyödyttää v**tu käännellä päätä ja tuijottaa takapenkkiä. Kun en kerta kaikkiaan näe siitä autosta ulos. Sitte se valitti että "joo mummotki ajaa kovempaa" tai että "Joo, sekaan vaan ja yhtää ei katota mihin painellaa!!" Jos ajoin liian varovaisesti niin se kysy ketä oikeen varot?? mä sanoin että ajan varovaisemmin et jos joku poukkaa etee niin se hörähtää että " tottahan tuolta taivaaltaki jotai etee tippuu!"

Mä olen hyvin heikkohermoinen tollasessa tilanteessa ja Vittu pääsi suusta usesati. Siihenki piti korjata " ..Eiku seatti."